Asiakastarina
Meconet Oy:n myynnin koulutus
Sain auttaa Meconet Oy:n myyntitiimiä tunnistamaan asiakkaiden tarpeita ja suunnittelemaan asiakaskohtaisia lähestymistapoja.
Meconet Oy on erikoistunut innovatiivisten ja kestävien metallituotteiden valmistukseen alusta saakka yhdessä asiakkaiden kanssa. Yritys arvostaa syvällistä asiakkaiden tarpeiden ymmärtämistä ja avointa yhteistyötä. Jatkuvan dialogin ansiosta Meconet innovoi ja räätälöi tuotteita, jotka eivät vain täytä, vaan ylittävät asiakkaiden odotukset.
Prosessi ja ratkaisu
Myyntikoulutus sisälsi teoriakoulutusta, ryhmätyöt sekä ryhmätöiden purkutilaisuuden. Päätarkoituksena oli syventää osallistujien käsitystä asiakkaiden strategisista päämääristä. Osallistujat suunnittelivat lisäksi asiakaskohtaisia lähestymistapoja hyödyntäen ostajan strategista viitekehystä.
Koulutuksen tarkoitus oli myös vahvistaa osallistujien ammattitaitoa käytännön harjoitusten ja vertaistyöskentelyn kautta, mikä edistää heidän ammatillista kehittymistään ja tukee liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamista.
Kouluttajana vastasin koulutuksen ja työpajojen suunnittelusta, johtamisesta ja osallistavasta toteutuksesta.
Lopputulos
Koulutuksen tuloksena Meconetin myyntitiimit tunnistivat asiakkaidensa erilaiset päähankintastrategiat ja laativat suunnitelman näihin vastaamiseksi. Käytimme esimerkkeinä todellisia asiakastapauksia ja asiakaspäälliköiden omakohtaisia kokemuksia.
Koulutuksen käytännönläheinen toteutus auttoi tiimiläisiä yhdistämään teorian käytäntöön ja edisti uusien taitojen tehokasta soveltamista.
Varaa myyntikoulutus tiimillesi
Jos etsit käytännönläheistä ja strategisesti painottunutta koulutusta myyntitiimillesi, autan mielelläni rakentamaan juuri teidän tarpeisiin sopivan kokonaisuuden.